Manchester United

about me

My photo
bogor, jawa barat, Indonesia
anak pertama dari ayah dan ibu yang hebat. Kaka dari adik laki laki yang gagah.

Monday 25 October 2010

di hari nanti ........

Bukan kehendakku hadir dalam hidupmu .
aku hanya tersesat .
di tengah lautan yang indah .
ya ! aku tersesat tapi aku bahagia disana .
inginku lari dari semua ini !
tapi apa dayaku ?
hatiku seperti tertahan disana .
jilat ludahku jika aku berkata tak mencintaimu .
pengecut bila ku simpan rasaku ini!
Bukan maksudku menganggu waktumu .
Aku hanya ingin senyummu hiasi malam malamku .
Aku benci menanti seperti ini .
Tapi bayangmu terus menari di benakku .
Bangsat ! tak bisa terus ku tahan harapku ini !
Telingaku memerah, cemas seakan terus membisik!
Sampai di hari nanti, langkahmu hanya tertuju padaku !

No comments:

Post a Comment